- Ge mig bio

Det finns så många filmer jag vill se på bio just nu.

Changeling med Angelina Jolie, det är nån gång på 20-talet har jag för mig, då en kvinna tappar bort sitt barn men får sedan tillbaka honom. Det är bara en sak som inte stämmer: det är fel pojke och ingen tror henne. Biopremiär 9/1

Benjamin Buttons otroliga liv med Brad Pitt. Det handlar om Benjamin Button som blir yngre och yngre med tiden istället för gammal. Biopremiär 16/1

I taket lyser stjärnorna som jag redan har berättat om. Biopremiär 30/1






Kommentarer
Postat av: Frida Sundberg

Sverige kan vara dåliga! Och vill du inte se twilight? Jag tror inte att filmen kommer att vara så bra...jämfört med boken. Det är iallafall uppfattningen jag fått av de bilder jag sett på google och facebook. Och Robert Pattinson är inte övernaturligt vacker nog för att spela Edward Cullen ;)

2009-01-07 @ 11:13:46
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0