- Fredag

Jag slutade 13.00 idag och nu är det helg! Jag har städat lägenheten och nu väntar jag på att Maria ska komma så vi kan se film.

Ni minns Devra? Han som ligger fyra på den här listan och gav mig sitt nummer och msn i Turkiet. Jag addade honom såklart och igår var första gången han var inne! Det lät ungefär så här:

Jag: Hello!

Devra: Hello

Jag: Do you remember me?

Devra: Devra

Jag: I know.

Han kommer inte vinna medalj i sina språkkunskaper i alla fall. Men sen så camade vi, fick påminna honom lite om att jag kom från Sverige så han kom tillslut på vem jag var. Men han fattade verkligen inte vad jag sa. Nästa gång ska jag skicka vackra bilder på honom och Öviks-pojkarna.


Jag har inte missar N:et, jag bara ignorerar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0