- Onsdag

Det  blir ett "vad jag har gjort idag"-inlägg.

Först var jag på skolan och hade matteprov vilket gick hyffsat känns det som. Är lite spänd på att få tillbaka det. Sen gick jag och Erika och affischerade på stan inför valdagen i Örådet. Efter det gick vi upp på skolan och fick lite skäll av ett par lärare som tyckte vi var på skolan försent (det var nämligen stängt för dagen), jag håller med Robin; varför larma en skola? Ingen går ju dit frivilligt. Men ja, jag vet, det finns värdefulla datorer med mera. Vi spelade lite kort med pojkarna sen blev det pizza och lite teater som överraskande nog var värd att se. Jag gillade den.

Nu är det Insider som jag skrev om förut. Jag fattar inte hur äcklen tänker. Desperat.
Imorgon ska jag sova hos min syster. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0