- Onsdag

Jag satt precis och tittade på Insider på tv3, det handlade om människor som har sex med djur, zoofili skulle man kunna kalla det. Bland annat handlade det om en häst som blivit uppskuren av ett vasst föremål som förts in i, ja, alla hål.
Detta för mig är lika obekripligt som rymden. Ni vet, man kan inte riktigt tänka sig rymden för det är så stort att hjärnan inte hänger med, vi har inte kapaciteten helt enkelt. Detta känns likadant, jag kan diskutera det här hur länge som helst men den psykiska störningen som krävs för denna handling kommer alltid vara bortom min tankekapacitet. Jag kommer aldrig förstå hur man kan vara kapabel till att göra nåt sådant som att ha sex med ett djur.

Nästa vecka handlar det om pedofiler. De som sitter på internet och lurar småflickor. Våldtar. Det är fan skottpengar på dem, och dödsstraff.

Kommentarer
Postat av: Zäta

ja insider e bra

2008-11-13 @ 13:29:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0