- Fredag hela veckan

Jag har förstått att idén med att ha veckodagar i varje rubrik inte är den bästa idén. Speciellt inte om man ska leta i arkivet efter ett speciellt inlägg. Därför ger jag upp denna tradition och det här blir första inlägget med en redig rubrik.

Jag kollar på Fredag hela veckan där Soran och Måns är gäster. Ni minns väl att jag har träffat Soran på tu man hand? Och jag är fortfarande lite kär i honom nu när jag ser han där i tv-rutan.
Det här inlägget skrev jag egentligen bara för att skryta egentligen. Fast det är inte många som bryr sig. Jag erkänner att det hade varit coolare om det var Björn jag mötte där i den mörka oktoberkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0