- Hälsoanalys

Jag sitter på skolan, vi börjar om en timme. Anledningen till att jag klev upp två timmar innan jag egentligen behöver var för att jag var på Hälsoanalysen idag och skulle ta blodsockerprov i fingret. Det slutade med att jag låg kvidandes med en bauting-spruta i armvecket. Jag hade ännu högre värde den här gången än förra så nu skickas mitt blod till läkarn och i veckan får jag besked om vanligt eller diabetesfarligt.
Hur skulle jag kunna klara av att ta flera sprutor om dagen när jag mår illa av ett litet flugstick i fingertoppen? Hellre dör jag.

Känns bra att jag har halvkursprov i kemi i morgon också, detta var liksom allt jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0