- Tisdag

Idag har jag arbetat. Skulle vaccinera mig och göra lite hälsokoll klockan elva. Innan det fick man inte äta så jag kom dit med knorrande mage. Det började med blodprov i armvecket och sedan i fingret. Jag blev så illamående att jag var tvungen att ta en vila. När hon sa att jag hade lite högtblodsocker, frågade om jag hade diabetes i familjen och att vi var tvungen att ta nytt så sprang jag in på toa och spydde. Blev inge mer av den kollen efter det. Slapp vaccinationen och tack gode gud urinprovet. Dock måste jag komma tillbaka på måndag och kolla blodsockret. Tänk om jag har ätit så mycket godis att jag fått diabetes?

Nu ska jag och Linnea laga pilsnerkorv.

Kommentarer
Postat av: krickan

du får inte diabetes av att äta mkt godis/socker, det är myt

2008-10-29 @ 01:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0