Tisdag

Nu är redan tisdagen över, tänk vad fort veckan går! Det gäller att hålla sig positiv alltså. Jag längtar så mycket till helgen eftersom att jag jobbade hela förra, när man inte är van så blir allt tusen gånger jobbigare. Tänk att jag för ett par år sedan jobbade 9-21 varje dag plus helger förutom onsdagar då jag bara jobbade 9-15. Jag var liksom inte ledig en hel dag på hela veckorna, och det gick hur fint som helst eftersom att jag var van. Jag minns när jag slutade på pizzerian och bara jobbade 7-16 med lediga helger, kändes som rena rama semestern. Men man vänjer sig vid allt.
 
Jaja, barnvaktningen gick i alla fall chockerande nog väldigt bra i lördags! Harry var hur duktig som helst och vaknade två gånger för att äta under natten och somnade om direkt. Sen klev vi upp klockan 8 och mös tills hans mamma kom hem. Oförskämt bra med tanke på att jag förberett mig på det värsta tack vare att Lisa skrämt upp mig och att jag av tidigare erfarenhet vet att han inte brukar vara superpepp på flaskan. Dock sover man inte jättebra när man inte är van att sova bredvid en bebis, svårt att slappna av. Men det ordnar nog upp sig till nästa gång! 
 
Angående bröllopet så håller vi just nu på med bordsplaceringen, det var klurigare än vad vi trott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0