Pinchos

Den här veckan är det extremt lugnt på jobbet så jag har fått sluta tidigare varje dag. Idag när jag kom hem satte jag mig och skrev lite mer skyltar inför bröllopet och nu väntar jag mest på att tiden ska gå så jag kan bege mig in mot stan och äta middag med tjejerna på Pinchos. Jag gillar verkligen den restaurangen men jag önskar att dom kunde variera menyn lite oftare! Nu var det flera veckor vi var dit sen sist men de är inget nytt på menyn tyvärr. Tur att det är gott ändå.
 
Klänningen som tjejerna beställde var tyvärr i helt fel färg så den fick vi skicka tillbaka. Det är ju så svårt att se den rätta nyansen över nätet. Men det ska bli spännande att höra om dom har hittat nåt annat alternativ. Att allt ska var så mycket svårare än man tror. 
 
Detta var klänningen vi fick skicka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0