Helgen

Helgen har varit super men det har varit full rulle hela tiden så nu är jag helt slut. Vi håller på och värme på lite nuggets så ska vi krypa ner i sängen och kika på en film.
 
I lördags kom tjejerna på brunch så gick vi igenom lite av de senaste planerna inför bröllopet. Dagen stora beslut var att välja klänning till tärnorna. Jag är väldigt flexibel där eftersom att jag vill att dom ska ha nåt dom trivs is. Det enda jag sagt är beige eftersom att grabbarna ska ha beiga flugor och att dom gärna får vara långa. Sen har dom fått bestämma helt själv om dom ska ha lika eller olika och så vidare. Alla tre fastnade faktiskt för samma klänning men den fanns bara i en storlek inne så vi beställde den så får alla prova om den funkar annars får vi vänta och hoppas att det kommer in fler storlekar.
 
 
Eftersom att det var helt fantastiskt väder igår så bestämde vi oss för att åka till Lisa och bada, spela kubb och skjuta lite luftgevär. Jag kom hem 3 i natt. Och imorse ställde jag klockan igen för att ta mig iväg på babyshower för min låtsassyster. Så mysigt och nu är det bara cirka en månad tills bebis är här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0