Bordsplacering

Herregud vad svårt det är med bordsplaceringen. Jag hade föreställt mig att det skulle bli ganska lätt eftersom att vi inte håller så speciellt hårt på reglerna men det är så mycket man måste tänka på ändå. Vi har i alla fall valt att inte ha ett honnörsord. Det känns inte alls som vår grej och jag har extremt svårt att tro att våra familjer har nåt emot det. Varken mina eller Jeppes föräldrar är sånna som gillar att stå i centrum så jag tror att alla föredrar att sitta blandat med övrig familj, vänner och blivande bekanta istället för på en rad och bli uttittad och det föredrar även vi. 
 
Borden har vi bestämt hur dom ska placeras och jag vet även hur bordskartan ska se ut och hur namnskyltarna vid platserna ska se ut. Allt sånt är fixat och jag har börjat skriva och pyssla klart allt.
 
Den stora frågan är bara hur alla ska sitta? Vi bryr oss som sagt inte om regler som att man ska sitta kille-tjej-kille-tjej eller att gifta inte får sitta med varandra (eller hur nu det där är) och så vidare utan vi vill att alla ska sitta med folk dom trivs med men även vid folk vi tror att dom kan trivas med. Ååååh, hur ska man kunna bli helt nöjd? Vi får fortsätta klura på det helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0