Jespers svensexa

Igår var en lite nervös dag för då skulle grabbarna komma och ta Jesper på en helgs svensexa i Åre. Jag hade fått order om att packa en väska och hålla honom i köket. Det lyckades jag bra med, tills precis när dom kom. För då satt han nämligen på toa med öppen dörr så när killarna kom dundrade dom rakt in på honom på dass. Men det gick ju bra det med. Och Jesper blev riktigt överraskad. Han var stensäker på att det skulle vara förra helgen, då var han nervös och pratade om det hela veckan. Men den här veckan trodde han inte att det skulle bli nåt, han har inte pratat om det lika mycket och vi pratade desto mer om en eventuell möhippa. Nu är han i alla fall i Åre och har kul, jag får regelbundna uppdateringar på snapchat!

I övrigt så har tjejernas klänningar kommit, dom ska förhoppningsvis komma hit och prova dom imorgon. Dom är sååå fina så jag hoppas att alla kan ha sin och att dom är nöjda. Var nästan så att jag ville beställa en till mig själv också.

Nu ska jag sätta på en film och äta lite gott.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0