Fredag

Nu är det fredag igen men jag har ingen fredagskänsla över huvud taget. Men det kommer säkert. Veckan har varit stressig och det har gått i ett både på jobbet och hemmaplan. Just nu går tiden alldeles för fort. Däremot har vi lyckats bocka av en del stora grejer på listan inför bröllopet. Tillexempel är bordsplaceringen spikad och tjejernas tärnklänningar är beställda, jag håller tummarna för att dom kommer vars perfekt den här gången!
 
I helgen står planering av tårta på schemat så ska vi även gå igenom budgeten och se hur vi ligger till där. Och i övrigt ska vi på middag hos Lisa och Robin ikväll och imorgon ska vi vara barnvakt åt min gudson igen, ser framemot att spendera lite tid med Harry; det var ett tag sedan! 
 
Mina blomsterflickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0