25 augusti

Just nu sitter jag i min brudklänning med en mage full av fjärilar. Jag brukar passa på att ha på mig den så mycket som möjligt när inte Jeppe är hemma. Närå. Jag har bara provat den med skor, frisyr, slöja och hela baletten samt testat att dansa i den så jag vet att det går så jag inte kommer trilla där på dansgolvet framför 60 pers. Och det kommer bli hur bra som helst! Jag är såå nöjd och blir helt pirrig av att tänka på att dagen snart är här. 
 
Jag har bytt skor tre gånger, dom första köpte jag nästan direkt efter att datumet var satt men jag insåg att jag inte kommer kunna gå i dom på det underlaget eftersom att klacken är så smal och vi kommer stå på gräs. Så tänkte jag ha ett par som jag har hemma med kilklack men sedan hittade jag dom nya utan att jag letade och dom kändes rätt direkt! Dom är inte så höga så dom är väldigt bekväma och med en bastant klack. Jag skulle egentligen haft en storlek mindre men eftersom att det är pumps så kommer det nog bli perfekt med ett sånt inlägg vid hälen. 
 
Nu ska jag snart äta lunch och sen iväg till Jespers syster Oktavia på salongen för att färga mitt hår. Så skönt! 
 
 Och jag hade rätt! Alla mina vänner dundrade in kl 8 på lördagmorgon förra helgen och sedan följde en hel dag med roligheter och pinsamheter! Men för att göra den dagen rättvisa så ska jag skriva ett ordentligt inlägg när jag känner att jag har lite mer tid. Det var en så sjukt fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0