18 augusti

Jeppe hade en riktigt bra svensexa förra helgen vad jag har fått höra i alla fall. Dom åkte till Åre, hade bokat stuga hela helgen, åkte mountain cart och hyrt bastuflotte. Så fick Jesper springa i en boll på vattnet klädd i mankini. Haha. Dom var lite slutkörda där på lördagkväll men dom hade haft kul :)
 
Själv fick jag ett förvirrande brev i brevlådan. "Till den blivande bruden". Det var en lista med saker som jag skulle packa, helt random grejer som regnkläder, bikini, Jeppes kalsonger och ett vedträ. Jag måste erkänna att jag blev lite stressad där ett tag! Men jag känner mina nära så pass bra att jag var 100% säker på att det inte skulle bli möhippa den helgen. Men väskan är i alla fall packad och redo 😉 Men jag känner också mina nära så pass bra att jag har en känsla av att det kan bli denna helg.. Detta på grund av ett antal anledningar som jag nog inte tänker skriva här, än i alla fall. Det visar sig om jag har rätt eller inte 😁
 
 
 
För övrigt så blev tärnklänningarna SÅ BRA. Jag är så himla nöjd och det är nog tjejerna också. Igår var vi dessutom på Jamtli och tränade vigsel. Det närmar sig med stormsteg! Nu ska jag och Jesper träna dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0