En helt okej söndag

Nu har jag kommit på att jag ska börja skriva igen. Så lät det ju för ungefär 2 år sedan också och det slutade i ett ynka inlägg så vi får se hur detta går.

Jag tycker det är roligt att kolla igenom bloggen ibland och uppleva alla minnen som finns här. Jag har ju faktiskt en hel del från några år sedan, mitt år i Australien bland annat, och allt finns samlat här. Det finns inte många andra sätt att återuppleva sådant så jag ska verkligen försöka att hålla igång lite nu så jag kan gå igenom den här tiden också i framtiden. Även om min vardag kanske inte är allt för händelserik så är det kul att spara ändå och kolla vad man tänkte och gjorde just den här dagen.

Just nu är Jesper ute på balkongen och bygger en soffa medan jag har diskat och städat lite. En helt okej söndag! Vi har tvättid om en halvtimme så jag ska snart gå ner och slänga in lite kläder.

Lite senare tänkte jag slänga upp en bild på vad vi åt igår, vi har lite av en kock här i huset.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0