En helguppdatering

Jag är inte så speciellt duktig på att uppdatera på helgerna har jag märkt, men skitsamma! 
 
I fredags var jag och jobbade på Spader igen. Nu har jag inget mer inplanerat där men får se om dom ringer. Det är både skönt och tråkigt på ett sätt. Jag älskar människorna där men det är så sjukt jobbigt att jobba kvällar och helger. Jag tänker alltid "det är bara 4-6 timmar det är luuuugnt" men när man väl ska dit så känns det så deppigt att inte bara kunna vara hemma, chilla och göra det man vill när man väl slutat sitt vanliga jobb.

Det blev i alla fall 15 timmar totalt i fredags så lite kosing samlar man ju i alla fall på sig.

 
I lördags var tjejerna, jag och Jesper till Lillsjön och badade och hade lite picknick. Jättemysigt. Sen åkte vi hem till mig och åt pizza och myste innan det blev lite fest. Festen blev inte så lyckad för det kom massa folk ingen av oss kände så tillslut skickade jag ut allihop. Vi stannade kvar en stund sen gick vi ner på krogen och tappade bort varandra, typiskt. 

 
Och igår var vi på Storsjöbadet med min systerdotter Alva, det var riktigt roligt faktiskt! Länge sedan jag var där när utomhusområdet var öppet. Är som inte där och hänger så ofta längre. 

Allt som allt var det i alla fall en lyckad helg! Och nu har jag bara denna vecka kvar innan jag och Jesper åker ner till Stockholm och får lite semester. Woho!


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0