Livskris

Jag har en sådan enorm livskris just nu. Sommaren är slut, semestern är över och det är en miljard gråa trista dagar på jobbet framför mig. Inget kul att se fram emot. Eller okej, det är höst vilket är en väldigt mysig och fin årstid ändå och så börjar ju alla bra tvprogram igen! Men ändå, jag vill göra nåt nytt!

Jag bör börja plugga igen och verkligen ta tag i det men jag vet inte var jag ska börja. Vet inte vad jag vill göra. Jag ska i alla fall undersöka saken och se till att söka in till lite olika utbildningar till våren. Borde dessutom plugga fysik så jag kan söka till byggingenjör.

Annars vill jag flytta utomlands och jobba! Eller så vill jag köpa en lägenhet och renovera. Det passar ju bra om jag ska fortsätta städa i några år till, men så otroligt inte lockande.

Får ta mig ett snack med Jesper om det här med framtiden. Men man kommer ju ingenstans med det ändå. Man klagar på tillvaron men gör inga ansträngningar att förändra saken. Ääääh, snart så! Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0