- Sammanfattning del 3

Ja, strax innan jul så kom Linnea och hälsade på. Det var otroligt roligt. Flygplatsen hade dock slarvat bort hennes väska så det blev ett par oroliga dagar i början, men sedan fick hon tillbaka den och då hade min familj skickat med en julklapp :D Pengar :D Haha. Så då kunde jag äntligen shoppa lite också när Linnea var här.

Annat vi gjorde var bland annat att åka till Bondi (även om det var lite för tidigt för att bada så gjorde Linnea och Mattias det, måste ju passa på) shoppa, gå på akvarium, gå på zoo, gå på IMAX (Linnea gillade det så mycket att vi såg två filmer på raken), gick på Promoe som hade spelning här i Sydney, firade jul med familjen Krygsman (min host familj), Gwen, Hans och Diana samt firade nyår.

Jag ångrar lite att vi inte gjorde mer saker när hon var här, tillexempel åka till Blue mountains, men vi hade i alla fall roligt ändå.




























Vi bakade lussebullar och knäck och tog med oss till jul, mycket uppskattat






Inte ofta man firar jul på stranden


Hittade en bild på Hans och Diana!


Nyårsmiddag



Tyvärr hade jag inte så många bilder från nyår för jag filmade mest, tror att jag har lagt upp nån film med det tidigare.





Efter att Linnea åkt hem så fick jag en otrolig hemlängtan, har aldriv varit illa som det var då. På kvällarna var det värst innan jag skulle somna för då låg jag och tänkte på alla där hemma. Hamnade i värsta depressionen varje kväll. Som tur var så gick det över efter några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0