- Sammanfattning del 2

Ja efter att jag flyttat in i lägenheten på Wentworth park road så följde några veckor med skola, Red Bull flugtag, Bondi beach, Balmoral beach, Stereosonic, Halloween, första gången på IKEA i Sydney (<3) och solande i parken.












Och sedan, i slutet på november så kom äntligen Mattias och flyttade in med oss. Då flyttade Riky till Cairns han också så jag och Mattias tog över hans rum. 

När han kom så låg vi mest inne och tittade på film, som vanligt. Han tog lite semester innan han började söka jobb. Så var vi uppe i Sydney tower, åkte till Manly och hängde med Gwen och Napo och lite sånt där.









Sen här nån gång flyttade Napo ut och Nico flyttade in istället. Minns inte riktigt när det var dock. Då blev det lite roligare stämning i lägenheten också. Nico var lite mer social och dessutom kunde Napo knappt prata engelska. Så vi hade en del roomienights och så åt vi italiensk pizza och gick på Mardi gras.














Bild från Mardi gras. Lägenheten vi bor i nu (som vi inte bodde i då) ligger precis bredvid där jag stod när jag tog det här kortet. Roligt sammanträffande.

Det är allt för den här gången. I nästa del kommer jag att skriva om min favorit-tid här i Sydney; då Linnea kom på besök ;)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken resa du har gjort, du har varit modig och super duktig. Jag har älskat att läsa din blogg, på det sättet fick ju nästan jag också resa ;).

Nu blev jag lite blödig..men är stolt över dig :)

Andra sidan jorden, nu ser man fram emot att följa dig på nästa resa. Kram :)

2011-09-23 @ 09:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0