- Väntar

Jag kollade lite på The Renovators sen sov jag i en timme. Tänkte att det kan behövas för dom där är ju ute in på morgonkvisten och det orkar jag inte med annars, börjar bli för gammal. 

Jag somnade gött till HannaPee's spotifylista, skönaste jag någonsin hört, alla som har spotify borde spara den! 

Ja nu sitter jag helt klar och väntar på att Mattias ska höra av sig, hatar att vänta. Jag har sämsta tålamodet i världen!


Och svarta strumpbyxor på det! Så ser jag ut ikväll. Halsbandet fick jag av Mattias familj i födelsedagspresent, fint va?

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Ha ha tålamod vad är det? Finns inget som är så långt som väntan...;)

2011-09-19 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0