- Tandvärk

Jag har haft en superslapp dag idag. Bara legat i sängen och kollat på tv typ. Och tvättat. Men jag har en sån sjuk värk i tänderna. Håller på att få visdomständerna i underkäken nu och det är en extrem smärta vill jag lova, kan typ inte ens gapa för det gör så ont. Är det nåt speciellt med visdomständerna eller? Kan inte minnas att det gjorde så här ont att få nya tänder när man tappat mjölktänderna tillexempel.


Haha, ooont i tandeeen.

Ser ni min hårfärg? Har ju sparat ut min riktiga färg, det slutar strax nedanför ögonen ungefär, sen kommer gammelhåret med urtvättad färg. Har typ råttfärgat så det är ju inte snyggast i världen, men det känns skönt att inte behöva färga det så jag vill spara ut och klippa bort allt färgat sen.

Nu ska jag kolla på Scrubs på datorn tills jag somnar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: feffelinaa

jag vet precis vad du menar med den tandvärken! Jag har den smärtan jag med. mer eller mindre. nu och då. och jag håller på att få alla på en gång! Yikes!

2011-09-10 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0