- Sommarkänslor

Jag saknar Sverige lite mindre när det är sånt här väder :) Har haft värsta sommarkänslorna hela dagen, inte så konstigt kanske. Hoppas att det håller i sig, skulle vara otroligt skönt om det kunde vara fint väder när vi åker till Guld kusten! Sen blir det till att komma hem till kalla vintern. 

Just nu håller jag på att koka ris och steker korv. Vet inte om den blandningen är nån höjdare? Man äter ju korvstroganoff och ris så jag tänkte det kunde fungera.

Mattias jobbar ju som servitör på ett eventställe, och det företaget tillhör en grupp med andra eventföretag. Förut jobbade han på ett av de företagen men sen fick han byta till ett av de andra, och ikväll vill hans gamla chef från det förra stället ha nån typ av avskedsfest för honom eftersom att det är hans sista vecka, och nästa helg var hon tydligen upptagen. Så då ska vi göra det ikväll efter dom slutat jobbet, men det är klockan tolv. Vad ska jag göra fram till dess då? Seeeegt.

Hoppas det inte var allt förvirrande med den där förklaringen, läste igenom nu och jag fattde typ inte ens själv.


På skolan när jag hämtade hem arbetena

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Hej!

Passa på att lapa sol så mycket du kan och hoppas ni får eller fick roligt på avskedsfesten:)

2011-09-19 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0