- Skogsbrand

Ikväll är det premiären av Two and a half men med Ashton Kucher istället för Charlie Sheen. Vet inte om det har visats i Sverige än? Tycker i alla fall att det ska bli riktigt intressant att se hur det blir. Sedan börjar nya Glee imorgon och det längtar jag ännu mer till!

Förövrigt hade jag och Mattias planer på att åka till Blue mountains imorgon men det är värsta skogsbranden där uppe nu. Jättetråkigt. Hoppas att de hinner släcka branden till nästa vecka för då är sista chansen för oss att åka upp. Men jag har sagt åt Mattias att han får planera det där, när vi ska åka, vart vi ska och var vi ska gå när vi är där osv för jag har planerat ta mig tusan allt annat. Så får se om han gör det då. ANNARS BLIRE INGE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0