- Nära döden

Vet ni vad jag just kom på? Det är den 15 september idag, det betyder att det är en månad kvar tills vi är hemma i Östersund! Åker ju från Stockholm tidigt på morgonen 15 oktober.

Idag har jag inte gjort nånting. Helt allvarligt. Jo jag började på portfolion men gjorde bara tre sidor sen var det inge roligt längre. Sen gick jag och handlade bröd och då trodde jag att jag var nära döden alltså. Det var två killar här utanför som höll på under huven på en bil och helt plötsligt började den spruta vatten och ånga flera meter upp i luften, rätt i fejset på killarna också så dom brände sig. Men eftersom det var ånga så trodde jag att det var rök först, alltså att den började brinna och skulle explodera typ. Men det slutade rätt snabbt. Undrar vad det var som hände bara.

Svar till Ingela: det kostar ungefär 2000 kronor att skicka ett paket. Dock beror det på hur mycket paketet kommer väga. Det ordnar sig säkert, vi ska åka och hämta kartonger imorgon så då får vi se.

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

HA, ha misstänkte de,blicken...

Hoppas det löser sig med sakerna, tror du ångrar dig om du inte tar med skolmaterialen hem:( Säger som Ingela, vi får bidra till kostnaden, för vad det kostar att skicka hem det/dom:) Ha de gott!

2011-09-15 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0