- Miss Universe

Hallå, jag kollar på tv och helt plötsligt börjar Miss Universe. Jag visste inte att det fortfarande fanns ens, och jag har aldrig sett det på tv. Men det kanske bara är jag som lever under en sten? Sverige var i alla fall med. Måste kolla lite och se hur det går till. 

Update: Okej, Sverige gick inte ens vidare till topp 16 och sedan googlade jag och då var tydligen Miss Universe 2011 redan avgjort. Byter kanal nu

Annars så spelar jag bubble shooter så mycket på min mobil att jag tror jag slitit ut ledbandet i högra tummen. Försökte spela med vänstern men då förlorade jag bara. Man ska aldrig börja spela bubble shooter, när man väl har gjort det så kan man inte sluta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0