- Mår illa

AAAAAAAAH. JAG VILL DÖÖÖÖÖÖ.
Nyss var det värsta feting kackerlackan som kröp på vår vägg!! Alltså vi har ju haft kackerlackor förut och dom kommer ju lite då och då men då är dom små. Den här var typ lika stor som min tumme och sen långa ben på det. Kan inte ens tänka på det för jag mår seriöst psykiskt dåligt. Kommer det en sån där till tar jag in på lyxhotell, ett hotell där det finns noll chans att det finns småkryp. Jag vet inte om jag kommer kunna sova i natt. Ska sätta igång och akutdammsuga nu sen vill jag spreja insektssprej i alla kanter och hörn. Vi hade fönstret lite öppet så jag hoppas att den kom utifrån och inte att såna där finns i väggarna eller golvet. 

Tack gode gud att Mattias var hemma. Han var också rädd men kunde i alla fall ta död på den. Vet inte vad jag skulle gjort om jag var ensam.

:'(

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Alltså dom verkar gilla dig/er starkt dom där krypen;)

Förstår att du mår dåligt, lyxhotell... WOW, de låter det:) Gör som jag gjorde på GC, jag tog skorna och dammade ihjäl dom djävlarna. Visst det knakade och knastrade bra, men dog de gjorde dom... Vilket var det viktigaste för mig:)



pappa hälsar, kram från oss:)

2011-09-19 @ 20:30:05
Postat av: Ingela

Herregud, jag skulle tagit in på lyxhotell direkt ;)

2011-09-19 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0