- Major Project/ Eco Resort Hotel

Jag tänkte berätta lite om presentationen nu då. Det känns otroligt skönt att vara klar och äntligen behöver jag inte sitta hela helgen med skolarbete. Dock kan jag inte slappna av helt för man får inte veta fören på onsdag om man är godkänd eller inte. Jag tror inte att det kommer vara några problem men jag vill ändå vara helt säker på att jag inte behöver komplitera med nånting. 

Presentationen gick jättebra, jag fick väldigt bra kritik på både designen och layouten, dom sa att jag är duktig på det visuella och att dom kan se min personliga stil i mina arbeten vilket är vitigt. Jag trodde dock att det skulle ta längre tid, det var över på typ 10 minuter så det kändes konstigt. Sen presenterade vi var och en för sig så det var lite trist att inte höra om dom andras arbeten, men man fick ju i alla fall se dom. 

Här kommer mina presentation boards nurå. 







Sådär ja.

Just nu sitter jag med värsta tandvärken och kollar på tv. Jag tror det är visdomständerna nu igen. Kan inte bestämma mig om jag är svintrött eller sjukt uttråkat. Antingen vill jag ha ett skönt varmt bad och en bra bok eller så vill jag ha en fet fest. Men jag har varken ett badkar eller fest så jag nöjer mig med en macka och Robin Williams.

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Hej.Tråkigt med tandvärk,jo visdomständerna år lite värre än de övriga tänderna man får;(Varför vet jag inte? Wow vilken utsikt,men lite väl högt upp...Skulle inte våga vara på den höjden ;) snyggt arbete du gjort,blir impad:) Håller tummen för dig på onsdag,men de går nog bra tror vi :) Får väl läsa och se hur de gick.Ha de bra,Lilian,pappa och barnen.

2011-09-10 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0