- Lite smakprov

Tänkte visa vad jag gjort idag, hann bara med två perspektiv och Mattias räknade precis ut att om jag fortsätter i den här takten så måste jag plugga 42 timmar på två dagar för att bli klar till på måndag. Haha. Får nog snabba på imorgon då. Har nämligen suttit med dessa två bilder i 7 timmar idag. 

Det här är alltså två bilder av mitt Resort hotel (Major project):


Min reception byggd i CAD


Min reception färdig och photoshopad


En del av uteplatsen, seating area. Byggd i CAD


Seating area (nästan)färdigt och photoshopad

Det som är så drygt är att få till rätt skala och så där. Sen måste man också tänka på skuggor och reflektioner så. Och försöka hitta bilder på möblerna jag valt i rätt vinkel så de ska passa in i perspektivet. Tillexempel så hittade jag den stolen med tjejen på i rätt färg men stolen bakom var jag tvungen att göra om från silver med svarta kuddar till vit med coral kuddar. Jävla piller kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänk på den dagen då det du gör kommer bli ett riktigt hotell, coolt ;)

2011-09-02 @ 21:27:23
Postat av: Lilian

Wow,du e ju grym:-) Det ser lockande ut,kan tänka mig att bo där den dagen du designer ett i verkligheten:-))Kram Lilian

2011-09-03 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0