- Inga kartonger

Hallåj, tack för kommentarerna, det är jätteskönt att allt är klart och nu vill jag komma hem :) Fast lite semester först skadar ju inte.

Ja i alla fall, jag och Mattias åkte ju iväg till företaget vi ska skicka sakerna med och det var en bit bort, 45 minuter med buss. Så stod det på deras hemsida att man kunde hämta kartonger hos dom och det var ju det vi tänkte göra men när vi kommer dit så har dom inte det? Fett onödig resa. Fast vi fick lite information och så där så lite nyttigt ändå kanske. Sen när vi skulle åka hem igen blev jag så där sjukt kissnödig så jag trodde jag skulle spricka. Vi letade efter toa överallt men jag vet inte vad det var för område för det fanns inga affärer nånstans? Vi letade i typ 30 minuter sen fick vi ta bussen hem ändå. Sen när vi kom tillbaka till stan var det bråttom kan jag lova! Jobbigaste känslan i världen.

Men men, inget packande idag alltså. Jag ska i alla fall googla fram nån affär som säljer lådor sen får jag gå och köpa det imorgon så vi kan packa i helgen. 

Nu har vi precis kollat på en film, Your highness, lite småtöntig men rätt rolig. Nu ska vi snart sova för Mattias jobbar imorgonbitti. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0