- Infektion?

Tycker verkligen att det märks när jag har lite att göra om dagarna, speciellt när jag är själv och inte har nån att prata med, det blir mycket mer uppdatering i bloggen då. Men det är väl bra det ibland :) 

Nu ska jag tjata lite om min tand igen. Jag är svullen i tandköttet vid tanden som håller på att komma upp så jag är jätteorolig att det ska ha blivit infekterat. Försöker borsta så noga som möjligt men det är ju inte så lätt när det känns som jag köttar upp hela käften med en kniv bara jag nuddar där inne. Sen gjorde jag det man verkligen inte ska göra, googla. Är det inte det man tror det är i början så hittar man minst tre-fyra andra sjukdomar man skulle kunna ha. 

Jag tänkte i alla fall gå ner på affären nu och kolla om dom har bakteriedödande medel som man kan skölja med. Måste ändå handla kyckling och toapapper.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ett halvt glas ljummet vatten och en tesked salt,gurgla funkar att döda bakterier eller res skär sprit ;)

2011-09-11 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0