- Grattis Ingela

Haha förresten har jag två saker till att skriva innan jag går, ville inte skriva i samma inlägg för det blev så långt. Men i alla fall först och främst måste jag säga grattis till min storasyster som fyller år idag! Har redan pratat med henne på skype men det är ju lite tradition att skriva på bloggen också.

Sen en sak till, vet ni att det var exakt ett år sedan jag åkte till Sydney idag? Jag lämnade faktiskt Sverige den 27 september förra året. Och nu lämnar jag Sydney ett år efter. Fast jag har ju två veckor kvar i Australien i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack minisyster, nästan som man känner sig som en kändis när man blir omskriven på internet. Hoppas ni får två underbara veckor på guldkusten,håll oss uppdaterad. Snart ses :). Mattias får passa på att njuta av ditt sällskap nu för när du kommer hem lägger vi beslag på dig :). Alva och jag har redan planerat allt vi ska göra med dig. kram

2011-09-27 @ 21:36:48
Postat av: Lilian och pappa

Hej Maddde!

Ett långt avbrott i skrivandet har det blivit, jag/vi har och är fullproppade av förkylnings baciller;( Men vi var i alla fall och grattade Ingela igår:) Antar att nu när jag skriver, så har ni väl redan åkt på semester. Så vi får önska er en trevlig tripp och hoppas att ni får njuta av Guldkusten och varandra! I övrigt vill vi gratulera/berömma dig för detta år som gått och allt du tagit dig för med och klarat av med bravur,du har gjort det kanon bra!!! Hoppas resan hem går bra, sköt om er så ses vi:) Kram från oss.

2011-09-28 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0