- Äntligen hemma

Jesus vilken dag. Idag stannade jag på skolan och kom precis hem. Klockan är halv sju. Jag är verkligen inte van att komma hem så här sent. Började tänka på att jag egentligen skulle komma hem så här sent varje dag om inte klasserna hade slagits ihop där i mitten på första terminen eller när det var. Jag hade inte orkat det, mycket skönare att börja tidigt och sluta tidigt.

Nu ska jag kolla på Vänner och äta en Boost (en chokladbit, ungefär som en snickers) som Mattias hade lämnat i kylen. Han skickade ett sms där det stod att det fanns en överraskning till mig när jag kom hem (han drog på jobbet innan jag slutade) så jag satt hela bussresan hem och gissade vad det kunde vara, sen kommer jag hem och letar igenom lägenheten efter 3 kg polkagrisar, tracadero eller en ponny men till sist hittar jag en halv boost i kylen. En halv? 
Det var okej sen dock, när jag såg att det var en dubbel och han lämnat en bit till mig. Istället för att det var en hel alltså och han liksom knaprat av halva och sedan lämnat resten. Haha. Blev i alla fall superglad för jag var så sugen på choklad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0