- 9 september

Åh vad skönt! Nu är allt inlämnat och klart så jag har ingenting kvar att göra :D Lämnade in det sista runt halv 3 idag så jag behövde inte göra så mycket heller, vissa sitter fortfarande kvar på skolan och jobbar nu, skönt att inte behöva göra det. Jag har sovit några timmar nu, behövdes verkligen.

Måste berätta nåt sjukt pinsamt också. Jag skulle skriva ut några papper om Building codes i Queensland (där resortet ligger) som jag skulle ha med i Job foldern, men det var PDF filer på kanske 300 sidor, ungefär 4 filer. Så skulle jag bara skriva ut några papper från varje men råkade skriva ut HELA filerna. Så skrivaren stod och spottade ut sidor hur länge som helst och jag stod där och skämdes ihjäl. Alla kollade skitsurt på mig och det blev värsta kön så frågade dom hur många sidor jag hade, jag ba "eh, jag vet inte" haha, men så sa jag att dom kunde deleta min utskrift från skrivarn och att jag kunde göra det där sen så jag inte tog upp all tid, haha fick låtsas att det var meningen att jag skulle skriva ut 900 sidor typ. Så sjukt pinsamt. Sen fick jag smygkasta alla papper, väldigt slöseri.

Jag tänkte visa lite bilder på presentationen senare. Förresten, angående att ta med dom hem, dom är för stora för handbagaget, annars hade jag självklart lagt dom där i :)

Ps, kul med kaninungar!

Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Ha ha,ursäkta inte meningen att skratta.Men vi kunde inte annat göra när vi läste om kopieringen...Så ha förståelse för oss.Skulle varit roligt att se på plats :) Grattis DU HAR GJORT JÄTTE BRA,VI ÄR STOLTA ÖVER DIG OCH DIN PRESTATION :) Ja kaninungar...En var död i morse och vi vet inte om de va en av de två vi såg eller om hon fött en tredje :(Barnen e jätte ledsna och de e inte så roligt för oss heller.Ha de gott,kram Lilian,pappa och barnen

2011-09-09 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0