- 8 september

Heeeej.
Jag tar en liten paus i allt arbete. Sitter fortfarande på skolan och klockan är 18.55. Har suttit här sen 8.30 imorse. Men jag måste banne mig bli klar med allt pappersarbete till imorgon så. Ska vara kvar en timme till och skriva ut det jag gjort hittills, sen blir det till att åka hem och göra klart resten så det bara är att skriva ut det på skolan imorgon. Jag och Akiko har suttit hela dagen och kämpat men nu sitter vi mest och skrattar för vi är så övertrötta och inte fattar hur alla andra har tänkt att bli klara i tid.

Läste lite kommentarer på förra inlägget, snällt av er att erbjuda hälp men det som är klurigt är att jag tror dom lätt kan gå sönder om jag skulle skicka dom. Men jag tänker nog försöka plasta om dom och sedan ta med dom i resväskan och hoppas på det bästa. Får väl bara lägga mjuka saker runt så kanske det går :) Jag har redan så himla mycket kläder och saker som det inte finns en chans att jag kommer ner i väskan.

Nä! Nu måste jag göra en reflected ceiling plan, pust.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ta som handbagage??

2011-09-08 @ 11:52:39
Postat av: Lilian och pappa.

Hej igen,oj vad du kämpar på.Trägen vinner brukar man säga! Skönt när allt är klart,kan jag tänka:) okej de va de de hängde på,så lite.Helt i sin ordning att göra så.Smart syster du har:) kan ju bli ett säkrare sätt att frakta de på!Om de e okej vill säga,kan inte flygbolagens regler.Det närmar sig för hemfärd nu,men först kringresandet :) sköt om er,kram Lilian och pappa och resten. Det blev kaninungar idag,två tror vi;) Får se hur de går,lite kallt där ute för dom och den ene låg ute på golvet och var väldigt kall,den andre var nerbäddad under hö och päls från honan.Vi får hålla tummen,inte planerat att de skulle bli nu.De hade kommit samman när vi var på semester och vi hade kaninvakt.;)

2011-09-08 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0