- 7 september 2011

Hallå :) 
Såg precis på facebook min statusuppdatering den här dagen för ett år sedan, det stod så här "Nu är resan bokad och betald :D". Och nu sitter jag här, ett år efter och gör mig redo för mitt sista och största projekt. 

Idag gick jag på skolan och gjorde det sista på layouten till presentations "tavlorna" eller vad kallar man det? Det heter boards på engelska. Jaja, satt där till 3 i alla fall sen åkte jag, Akiko och Louise till Bondi och skulle skriva ut dom. Vi måste ha A2 format och det skriver inte skolans skrivare ut. Sen satt vi där till klockan 6 tills allas var klara, vi hade 3 var. Men shit vad fint det blev, mycket bra kvalité. Och det kändes så jävla skönt när man väl höll i dom där som man har jobbat så sjukt hårt med. Efter det fick jag skjuts hem av Louises pojkvän och nu slänger jag i mig lite mat och ska snart börja med pappersarbetet. 

Hade gärna följt med Mattias och träffa Eric ikväll, det är hans sista dag i Sydney, men jag tror inte jag hinner det. All dokumentation måste vara inne på fredag och jag har en hel del att göra.


Dom här tre kostade mig 105 dollar, alltså 715 spänn. Hade kanske, bara kanske, varit värt det om jag hade fått tagit med dom hem men nu kan jag inte ens göra det. Känns lite trist.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men hur mycket kostar det att skicka dom? till sverige?

2011-09-07 @ 11:22:05
Postat av: stuffstuff

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

Senaste: Snygga vinterjackor, Air max 90 & mycket mer!

Allt till fyndpriser hos Stuffstuff.blogg.se



Önskar dig även en fin kväll. Kram!

2011-09-07 @ 13:57:28
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: Lilian

Coolt alltså,faan vad snyggt! Det där måste du ju bara få med dig hem, vilket minne för dig och vad roligt för oss att få se vad du gjort... Måste gå lösa på något sätt, skall vi bidra allihopa eller? Synd om de skulle bli kvar och du åker hem till Sverige,surt efter alla timmar och jobb du lagt ner;(Meddela oss om du behöver hjälp ekonomiskt, med att få hem arbetena:)Kram Lilian

2011-09-07 @ 23:22:41
Postat av: Lilian

Coolt alltså! faan vad snyggt, de där måste du ju bara få med dig hem! Tråkigt för dig om du måste lämna arbetet där, som du lagt ner så många timmar och jobb på. När du åker hem till Sverige:( Ska vi alla skramla ihop pengar, så du kan skicka det hem? Skulle ju va roligt att få se det jobb du gjort och roligt för dig att få ha det kvar... Hör av dig om vi ska samla pengar, så du får hem arbetet ditt - det är du väl värd efter allt slit:) Kram Lilian och pappa, Ida, Vincent och Jennifer.



2011-09-07 @ 23:39:46
Postat av: Lilian

Ursäkta att det blev två nästan lika dana meddelanden, men när pappa skulle gå ut och läsa, då fanns inte vår kommentar med. Trots att jag hade sett den innan, direkt jag hade skickat den. Men nu fick du ju i alla fall två kommentarer...

Kram Igen från oss alla

2011-09-07 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0