- 5 september

Hello! Länge sen ni hörde nåt från mig va? 
Igår var det en jädra dag alltså. Jag vaknade halv tio och satte igång med skolarbetet på en gång, sedan satt jag med det till tre på natten. Tre! Ni kan ju ana att jag hade fullt upp. Men jag blev klar med presentationen av office designen runt halv två sen satt jag i en och en halv timme och skrev upp vad jag skulle säga. Ganska onödigt för det slutade med att jag improviserade hela presentationen. 

Men det gick i alla fall jättebra och jag ska berätta mer om det när jag kommer hem, då tänkte jag visa bilder också och så där så ni kan vänta er ett fullsmockat inlägg när jag hinner. 

Just nu sitter jag på skolan och ska stanna på eftermiddagslektionen för att göra klart major project som jag ska skriva ut imorgonbitti. Sen ska jag väl hem och plugga mer så jag får det gjort. Är så jädra less på att plugga. Haha. Men det är sista veckan så man får väl spurta sista kvarten. 

Sen när jag är klar med presentationen av major project så har jag liksom allt papperarbete kvar att göra för båda projecten till på fredag. DÖDA MIG.

Nä nu ska jag sätta igång. Har sovit 3 timmar i natt så jag är lite halvslö, men det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kör hårt, kram :)

2011-09-05 @ 08:41:52
Postat av: Anonym

Hej!

Härligt att det gick bra, men du jobbar ju hårt vad man förstår av det du skriver och av det man fått sett på bloggen. Du gör det jätte bra!

Ska bli intressant att se när du kommit hem, kämpa på du är snart i mål. Förstår att du börjar bli less på pluggandet... Hälsa Mattias och ha det gott, kram Lilian. Pappa kom just in från du vet vad och hälsar så mkt till er:-)

2011-09-05 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0