- 3 september 2011

Åååååååååååh, jag är så sjukt trött nu alltså. Klev upp klockan 10 imorse och slöade framför datorn tills Mattias vaknade klockan 11, sen kollade vi klart på The next three days som vi började på igår när han kom hem från jobbet. Den rekommenderas starkt. Efter det så började jag plugga och tog bara rast två gånger fram tills nu, när jag åt middag och när jag körde rendering på ett perspektiv. Nu är klockan två på natten här och Mattias kom precis hem från jobbet. Vi ska börja titta på en till film nu men jag känner att jag kommer att somna efter fem min. Men det är skönt att kolla på film tills man somnar.

Imorgon är det mer plugg som gäller och sista dagen inför presentationen :O Jag är rätt lugn men kommer vara nervös som tusan på måndag morgon. 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men du är ju bäst,så det kommer gå bäst,kämpa på snart är det klart :)

2011-09-03 @ 22:13:45
Postat av: Lilian

Det kommer att gå toppen, tror starkt på dig och det du gjort! Ska tänka på dig den dagen, hoppas vi får läsa sedan hur det gick:-) Ha de.

2011-09-04 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0