- 27 september

Idag var det ännu en stressig dag, har verkligen inte hunnit att sitta vid datorn så det blir inte så mycket inlägg idag. Fortsättningen på sammanfattningen kommer jag troligtvis att få lägga upp när jag är tillbaka i Sverige igen. Lite bilder och sånt där från de senaste dagarna kan jag dock lägga upp på Guld kusten. 

Idag har vi packat och städat som galningar. Slängt allt som vi kunnat och haft sista inspektionen på lägenheten samt sagt upp el och internet och sånt där. 
Vi samlade också ihop en hel Ikea-kasse med mina kläder som vi inte kunde ta med hem eller skicka (:() och lite skor, filmer och böcker så skänkte vi det till frälsningsarmén, då kände man sig ju lite snäll åtminstone. 

Efter det gick jag ner på stan och träffade några av tjejerna en sista gång på en koreansk restaurang. Där var det buffe och så hade man en egen liten grill på bordet så man fick grilla sitt eget kött. Sjukt gott. Efter det åt vi frozen yoghurt och nu kom jag precis hem igen, gjorde lite mackor som vi kan äta innan flyget imorgon. Klockan är 23.50 just nu. Usch vad sent, och vi har beställt taxi till flygplatsen imorgon klockan 05.30. Vi vill ju gärna vara där i tid ifall vi har övervikt eller något. Vet ni att det är billigare att åka taxi från vår dörr till flygplatsen än det är att gå till tåget och sedan ta det till flygplatsen? Sjukt ju.

Nä, nu ska jag småplocka lite och se till att allt är med sedan ska jag försöka lugna mig lite. Har en känsla av att jag inte kommer sova mycket i natt, både för att vi ska kliva upp så tidigt och för att jag är för stressad och nervös för att sova.


Bild från restaurangen idag

Kommer ju inte kunna uppdatera så mycket de närmsta veckorna eftersom vi inte kommer att ha internet. Men vi kommer gå på nåt internetcafé ett par gånger. Så har dom ju gratis wifi på McDonalds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0