- 24 september 2011

Tjena! Det gick bra på inspektionen idag, vi städade upp rätt fint här. Helt ärligt så var det första gången vi bäddade sängen idag sen vi flyttade in här. Jag vet, sjukt. Men jag ser inte meningen med att bädda vareviga dag när man ändå måste bädda upp igen. Men jag måste erkänna att det känns lite fräschare när det är bäddat.
Det kommer fler och tittar på måndag. 

Idag har vi inte gjort så mycket mer än det. Det regnar ute också. Nu har vi dock börjat få lite panik för det är så mycket vi vill hinna göra innan vi flyttar. Haha. Tänker alltid "det är sista gången jag kommer kunna äta där" eller "sista chansen nånsin att göra det där". Men det hinns nog med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0