- 22 september 2011

Idag var det som vanligt fint väder så jag och Mattias gick ut och la oss i parken. Men man orkar bara ligga där i en timme ungefär för det blir så sjukt varmt, men då kom vi på att vi har en pool på taket. Så vi gick upp dit och satte oss efter ett tag. Har tänkt på att gå upp dit förut men har alltid tänkt att det är alldeles för kallt. Men det var faktiskt inte så kallt som jag trodde! Kanske inte så man vill bada i timmar men doppa sig eller sitta med fötterna i är ingen fara. 

Ska gå upp dit imorgon och sitta där hela dagen typ. Det ska bli 27 grader imorgon. Det är 22 idag och jag tycker det är svinvarmt.

Nu ska vi strax gå och äta sen ska Mattias på jobbet och då ska jag börja med min sammanställning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0