- 20 september 2011

Jag kunde inte somna i natt :P Låg bara och tänkte på den där kackerlackan, lite småtöntigt kanske. Somnade nån gång runt 5 då Mattias klocka ringde. Vet inte varför men det lugnade mig att han skulle kliva upp för då skulle ju han se om det var nån baddare som kröp omkring. Haha. 

Idag har vi tvättat och packat. Jag gick igenom mina skolgrejer och sedan packade jag ner allt i portfolioväskan eller vad man ska kalla den (den stora platta). Den vägde 7 kg. Sen packade vi ner den i Mattias resväska för min resväska var inte tillräckligt bred. Så packade Mattias sina kläder och då vägde hans väska 24 kg. Så lite av hans kläder får vi packa i min. Sen har vi två lådor som vi ska skicka hem som kommer väga omkring 25 kg. Kommer kanske få köpa en till. Men vi betalar efter kg så det spelar ingen roll hur många lådor man har. Så det verkar ju ordna sig, synd bara att det kostar skjortan att skicka sakerna men det får man ta. 

Nu ska jag äta sen lunch sen ska jag vika kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0