- 2 september 2011

Igår somnade jag framför tvn klockan 9. Haha, jag var en aning trött. Sen vaknade jag klockan 10 och stängde av tvn sen vaknade jag 8 imorse, sov alltså 11 timmar. Det var både skönt och behövligt. 

Nu sitter jag och jobbar med Major project och Mattias jobbar. 
På måndag har jag presentation av office designen och presentationen av major project är på fredag men jag lovade Akiko att bli klar med major project till på måndag så vi kunde vara med på eftermiddags lektionen i CAD på måndag för att få en sista hjälp med layouten och så. Sedan ska vi skriva ut på tisdag morgon. Och det var ju dumt lovat känner jag nu. Har alltså bara idag, lördag och söndag på mig. Men i lovandets stund så tänkte jag att jag skulle bli klar så jag kunde koncentrera mig på pappersarbetet nästa vecka. Vi får se hur det går.


Reception in progress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0