- 19 september

Ååååh, det är så fint väder! Jisses vad man blir glad av sol. Har precis legat ute i solen i ett par timmar och läst som vanligt, börjar få lite färg nu! Vill inte åka hem till Sverige längre. Haha. Men det lär ju inte hålla i sig. Tråkmattias satt inne vid datorn, på sin lediga dag och allt.

Igår var det jätteroligt! Gillar Mattias jobbarkompisar jag. Men chefen som ville ha festen var inte ens där? 
Vi tänkte gå på Cheers men där var det fullsmockat med fotbollsfantaster, tydligen var det nån match som alla ville se. Så vi kom inte in. Vi gick på Scruffy murphys istället, där var det också match men vi kom in i alla fall. Och där dansade vi hela kvällen. Länge sen vi dansade så det var ju skoj.

Typ klockan 5 på morgonen tänkte vi gå hem men då kom Mattias på att han skulle ha nån koreansk suju (?), nån typ av dricka, så då gick vi på en koreansk restaurang. Lite onödigt kanske så där sent/tidigt när vi ändå skulle hem sen men jag beställde in friterad kyckling så jag klagar inte. 





Sämsta bilderna men de var det enda jag hade.

Kommentarer
Postat av: Ingela

skönt med lite sol och fest, för att pigga upp lite. Igår på morgonen var det is på vattenpölarna och frost,höst och kallt är det här ;)

2011-09-19 @ 08:28:53
Postat av: Lilian och pappa

Ja vädret här hemma har du fått reda på.

Kul att det blev en lyckad fest, tråkigt med chefen...

Oj, till fem? Jag hade somnat för länge sedan... Sola på:)

2011-09-19 @ 10:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0