- 17 september 2011

Shit vilken dag, och klockan är bara kvart över fyra? Känns som det är rena rama natten. Men jag gick i alla fall upp i tid idag och gick iväg för att köpa kartonger. Hittade en affär som bara låg nån kilometer bort så det var ju lagom. Men dom hade bara en storlek på lager och han som jobbade där visste varken om dom var sådana man kan sända eller hur mycket dom kan hålla. Fick i alla fall chansa så jag köpte två. 

Hade på mig klänning och leggings när jag gick dit men höll på att svettas ihjäl, det är tydligen 22 grader ute men det känns som 32. Fick dra fram kortbyxorna och sedan la jag mig ute i parken och läste i nån timme. Då var det en hund som fångade en fågel :O Så sprang ägaren efter så den släppte men fågeln kunde inte flyga iväg :( Dens kompisar kom och försökte hjälpa men det gick inge bra. Stackars.

Efter det gick jag på affären och handlade lite. Massa jordgubbar på extrapris som jag ska smocka i mig ikväll. Nu kokar jag potatis till middag, passar på medan Mattias jobbar för han gillar inte kokt potatis. 

Packa får vi nog göra på måndag för Mattias jobbar till i natt och sedan jobbar han 10-22 imorgon.



Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Hoppas det är rätt lådor ni köpt, så ni får iväg sakerna:) Skönt med värme, här är det lite bättre idag. Solen skiner och gradantalet har ökat lite:) ÅHHHH... Jordgubbar, vad gott! Längtar ju efter sommaren igen, fast den nyss tagit slut... Stackars fågel;( Snart ska vi till Alva och gratulera henne:)Vi hörs. Kram från oss.

2011-09-17 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0