- 16 september 2011

Idag är det Alvas födelsedag! Hela två år fyller hon. Grattis sötnos <3

Idag gick jag på skolan och fick indesign och arcicad av våran cadlärare. Supersnällt ju för nu kommer jag ha det när jag kommer hem också, annars hade jag bara fått ha det under skoltiden.

Sen mötte jag upp tjejerna i klassen (utom vissa, går inte att få till en tid då alla kan) och så åt vi frukost/lunch på Pancakes on The Rocks. Supermysigt. Sjukt fint väder är det också, 24 grader. Sen gick vi upp på skolan och hämtade hem våra arbeten, jag fick veta att jag var godkänd! Behöver alltså inte lägga till nåt så nu är jag helt färdig med skolan :'D Lite sorgligt var det dock för det var sista gången jag var på den skolan idag, och alla lärare och vi tjejer flamsade runt med ballonger och grejer medan vi letade igenom alla tusen arbeten efter just vårat. Lite ångest. 

Men tjejerna kommer jag i alla fall träffa igen, vi ska se till att ses nåt innan jag åker till Guld kusten.




Fan å, kanske måste färga håret ändå?


Min skola

Det kommer mer bilder när dom andra laddat upp på facebook. Nu ska jag och Mattias åka och hämta kartonger så vi kan skicka hem saker.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis Till Alva Och Grattis till Madde som fixat skolan :) Nästa äventyr Usa :). Och då kommer jag och familjen och hänger :). Nu ser vi fram emot att få hem dig. Vad skulle vi annars ha ett litet rum till om inte du skulle bo över. Massor Av Kramar

2011-09-16 @ 10:38:16
Postat av: Lilian och pappa

GRATTIS!

Förstod vi väl att du skulle fixa det hela:) Packa på och skicka hem sakerna nu:)Löste det sig med vad som skulle hem och det ekonomiska för det? Behövs det bidrag till det? Apropå USA, så är jag och familjen bjuden till ett par där i L.A! Låter lockande, så man får väl spara pengar och se om man kommer iväg? Kanske då du är i N.Y, så får vi ta båda ställena på en gång! Alva ska vi gratta på lördag! Men grattis till henne även här! Bamse kramar till dig från oss här hemma:)

2011-09-16 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0