- 15 september 2011

Hej! 
Igår rensade jag kläderna och packade det som jag verkligen vill ha med (bara kläder, inga saker eller skor eller sånt) och det vägde 10 kg. Får alltså bara ha med 10 kg till i väskan. Oj oj oj.
Funderar på om det kan vara värt att skicka två paket istället för ett? Tänkte förut att jag inte behövde ha med så mycket hem men jag funderade på det och skulle gärna vilja ta med skolgrejerna eftersom att det kommer jag behöva och det är skitdyrt att köpa nytt. Men det är så sjukt dyrt att skicka också. Uuuuusch. 
Sen vill jag köpa presenter och grejer men det kommer inte gå, kommer varken ha råd eller få plats :( 

Idag klev jag upp när Mattias gick till jobbet, klockan 9, för jag skulle se om tjejerna i klassen bestämt sig. Vi försöker nämligen få till en frukost, lunch, middag eller vad som helst så vi kan träffas nu när skolan är slut. Men att få till en tid som passar 8 tjejer verkar vara svårt.


Här är alla skolsaker vi var tvugna att köpa i början på kursen. Behöver inte ta med allt men jag skulle gärna ta med väskan, papprena, den stooora linjalen och färgerna. Minst. Åhhh, ångest.

Svar till Petro: Mattias jobbar dubbelpass idag och kommer inte hem fören i natt men jag ska försöka se till så han hinner höra av sig :)

Svar till pappa och Lilian: Haha, jag tror bara att jag tog kortet precis när han skulle blinka :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men det kan väl vara värt att skicka en väska till,vi här hemma får väl bistå med bidrag. Vad kostar det? och vad kostar det om du skulle skicka det som ett vanligt paket? är det dyrare att skicka en väska till eller är det dyrare att köpa nya kläder?

2011-09-15 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0