- 14 september 2011

Idag är det 27 grader här, börjar det bli sommar tro? Jag minns dock när jag kom hit förra året, det var i slutet på september och då var det svinkallt. Men man kan ju hoppas att det blir en tidig sommar nu då så vi i alla fall får lite tur med vädret under den här resan.

Vi passade i alla fall på att gå ner på stan och titta lite. Mattias köpte en ny keps och jag åt äppelpaj från McDonalds, jag kan inte tänka på nåt annat än äppelpaj, är helt besatt av den nu för tiden. Måste. Ha. Äppel.Paj.

Nu är vi hemma och ska väl snart laga middag, sen ska jag rensa ut min garderob och se hur mycket kläder jag kan slänga och vad jag absolut måste ha med mig hem.



Kommentarer
Postat av: Lilian och pappa

Hej!

Underbart att höra att någon har det varmt! Här är det grått och regn, tyvärr i några dagar nu:( Hoppas ni får kanon väder nu och under resan:) Snygg kepa;) Är Mattias nyvaken, bakis eller ljummen?:)Lycka till med klädrensningen:) Kram från oss!

2011-09-14 @ 14:31:34
Postat av: Petronella

påminn Mattias att vår farfar fyller 80 år imorgon, alltså 15 onde ;)

2011-09-14 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0