- 13 september 2011

Idag gick jag och Mattias ut på stan och åt lunch medan vi körde giftbomb i en timme. Hoppas det blir bättre med krypen nu, ska dammsuga sen så ordnar det säkert till sig. Men tydligen ger den inte full verkan fören om några veckor. Äsch.

Hoppas på att det inte är massa insekter och skit på Guld kusten. Det är väl alltid nåt men vissa ställen är värre än andra. Andy sa i alla fall att det inte var så farligt där så jag får väl lita på han.

Annars då? Jo jag har lugnat ner mig angående tanden lite, tänker nog avvakta och se om det blir värre för hittills har det mest stått stilla. Annars tänker jag att det kanske är bättre att gå till tandläkaren här än i Sverige? Om man tänker på studieförsäkran och så där, det kanske blir billigare. Ingen aning. Får se om ett par dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0