- 12 september 2011

Jag gick till skolan imorse, tänkte prata med läraren om portfolion vi ska göra den här veckan, vad man ska ha med och så där. Jag tänker bara göra en digital portfolio och sedan skriver jag ut den när jag kommer hem istället för det kommer inte få plats i min väska. Passade också på att skriva ut flygbiljetter, nu är det inte länge kvar tills vi åker till Guld kusten! 

Förövrigt har jag gurglat med munvatten en hel del men det är ingen skillnad vid tanden, det ser ut som svullnaden är en blåsa. Är livrädd att det inte ska lägga sig så jag måste till tandläkaren. Knaprar panodil så det inte gör så ont, tänker mindre på det då. Det är alla forum jag läser som skrämmer upp mig, folk som har fått göra tre operationer för inflammation i käken för att de väntat förlänge med att gå till tandläkaren liksom. USCH.

Känner dessutom att jag och Mattias får gå på stan och ta en fika eller nåt ikväll för vi måste verkligen köra en giftbomb här i lägenheten igen för nu var det nyss en kackerlacka som gick precis bredvid mig på sängbordet. Såg nåt röra sig i ögonvrån men jag gör alltid det och tror det är nåt men så är det en skugga så jag är van, den här gången var det dock en jävel så jag flög upp ur sängen och sprejade ner den med 3 kg insektssprej. Nu känns det som att det kryper på mig överallt.

Måste jag ens säga att jag längtar hem? Gamla goda Sverige där flugor är det värsta som finns ungefär. Fast jag tror inte jag vant mig så mycket att jag inte är rädd för spindlar längre. USCH, hatar insekter. Kan inte skriva om det här mer nu. Spyr.

Kommentarer
Postat av: ingela

Kan det vara värt att kolla vad det kostar att ha till tandläkare? För du kanske måste gå när du kommer hem ändå. Jag får lov att samla in bidrag till dig.

2011-09-12 @ 18:27:21
Postat av: Lilian och pappa

Hej!



Härligt med Guld kusten! Tråkigt med tanden;-(

Otrevligt med kryp, dom där hade vi också när vi var till Gran Canaria;-(

Kan tro att du längtar hem och vi längtar efter dig!



Från oss :-)

2011-09-13 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0